7 Resepi Menu Untuk Kurus Tanpa Perlu Berlapar

7 Resepi Menu Untuk Kurus Tanpa Perlu Berlapar l Bagi mereka yang nak kurus, jangan risau lagi bab-bab makanan ni. Korang tak perlu berlapar dan korang tak perlu susah-susah nak fikir untuk masak menu makanan yang boleh menggemukkan korang. Macam mana caranya?

Boleh cuba 7 resepi menu kurus tanpa minyak. Menu pun nampak sedap. Lebih sedap kalau hari-hari amal menu seperti ini. Nak kurus? Cubalah.

7 Resepi Menu Untuk Kurus Tanpa Perlu Berlapar Resepi menu kurus : 

Resepi menu kurus : Asam Rebus Ikan

Resepi menu kurus : Ayam Pandan Bakar

Resepi menu kurus : Ikan Stim Halia

Resepi menu kurus : Kerabu Isi Ikan

Resepi menu kurus : Salad Ayam Versi Diet

Resepi menu kurus : Sate Ayam Sihat

Resepi menu kurus : Telur Tahu Kukus

Nak kurus kan? Nak nampak slim dan cantik kan? Kalau kata nak kurus, hari ni jugak kena buat. Jangan lupa cuba menu masakan kat atas ni. Gerenti dalam masa 2 minggu dah boleh nampak perubahan pada badan korang terutama pada bahagian perut dan paha tu.

Sumber facebook

Leave a Reply