Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..kalah Neelofa!

Baju daster, dililit kain batik atau sarung, dan sandal jepit jadi ciri khas yang melekat pada penyanyi kocak Upiak Isil. Menurut pengakuannya tak jarang dengan penampilan yang tidak sesuai standar penyanyi pada umumnya itu ia disangka orang gila dan diremehkan oleh banyak orang. Kesuksesan lagu Tak Tun Tuang miliknya berhasil mematahkan asumsi banyak orang bahwa dengan penampilannya yang seperti orang gila, Upiak Isil tetap dapat meraih ketenarannya.

Di balik penampilannya yang nyeleneh, wanita yang sempat berprofesi sebagai ahli gizi ini ternyata memiliki sisi lain yang cantik nan anggun ketika menggunakan hijab. Berikut 10 potret cantik Upiak Isil saat berhijab yang brilio.net himpun dari akun @Upiak_Isil_Official, Jumat (29/12).

1. Lebih keliatan aura cantiknya ketika berhijab.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

2. Gak nyangka bisa berubah banget ya penampilannya.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

3. Pake seragam dinasnya nih, anggun ya…

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

4. Kecantikkannya menurun dari sang mamah ternyata.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

5. Lagi benerin hijab aja tetep cantik.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

6. Bikin pangling deh liatnya kalo gini.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

7. Tetep awet muda walau umur udah masuk kepala 3.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

8. Cantik naturalnya lebih keliatan waktu lagi dinas.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

9. Masak cantik gini disangka orang gila.

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

10. Kalo kata orang Minang sih “cantiak bana!”

Tampilan dianggap gila, ini 10 potret Upiak Isil yang aslinya cantik..cantik rupanya dia..

foto: instagram/@Upiak_Isil_Official

.

Auto Draft

Zaman sekarang tak pelik kalau lelaki memilih pasangan yang lebih berusia untuk dijadikan teman hidup. Dah nama jodoh kan, tak kenal siapa. Lihat saja selebriti Malaysia yang bahagia bersama isteri tercinta walaupun jarak umur mereka berbeza.

Umur tu hanya angka semata-mata. Asalkan matang dan pandai jaga hal rumah tangga,why not kan?

Jom kita lihat beberapa selebriti yang mempunyai jodoh dengan suami yang lebih muda, namun tetap serasi dansweet.

1. Linda Onn (40 tahun) & Ungku Azhar (38 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Linda Onn

2. Datuk Sheila Majid (52 tahun) & Acis (46 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Datuk Sheila Majid

3. Rozita Che Wan (44 tahun) & Zain Saidin (33 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Rozita Che Wan

4. Yatt Hamzah (37 tahun) & Muhammad Zulfadzli (27 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Yatt Hamzah

5. Awin Nurin (35 tahun) & Izzue Islam (27 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Izzue Islam

6. Ella (51 tahun) & Azhar Ghazali (35 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Ella

7. Linda Jasmin (45 tahun) & Que Haidar (38 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Linda Jasmin

8. Didie Alias (45 tahun) & Norisham Ismail (42 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Mstar

9. Ayu Raudhah (33 tahun) & Zaquan Adha (30 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Ayu Raudhah

10. Fazura (34 tahun) & Fattah Amin (27 tahun)

Auto Draft

Kredit foto: Instagram Fazura

Tahniah juga kami ucapkan buat bakal pasangan pengantin of the year ini. Walaupun pasangan lebih berusia atau jauh lebih muda, kalau dah sayang dan namanya jodoh, ke jinjang pelamin juga pasti bertemu. Kami doakan semoga rumah tangga yang dibina kekal hingga ke syurga.

Untuk korang yang belum bertemu jodoh tu, tenang saja. Mungkin jodoh korang belum habis belajar lagi. Ok gurau je. Hiks!

Jom tengok senarai artis wanita yang bertemu jodoh dengan ‘lelaki manja’ di bawah. Anda pun tergolong dalam kategori ini ke?

11.  Rosnah Mat Aris (53 Tahun) Dan Tajul Efendie Isa  (27 Tahun)

Auto Draft

“Alhamdulillah, saya sangat bahagia. Saya sendiri terkejut kerana pejam celik, pejam celik, tahun ini kami bakal meraikan ulang tahun perkahwinan yang ke-10. Dia sendiri ada menyatakan, apabila jodoh kami dipanjangkan Tuhan, ia bermakna satu kemenangan buat dirinya.

Sumber:Media Ohsem

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *