Ibu durjana!! Biar bayi 9 bulan mati kebuluran sementara dia pergi melancong bersama rakan!!

Seorang ibu muda yang membiarkan anak lelakinya mati kelaparan ketika dia sedang melancong selama seminggu dengan teman-temannya telah dipenjarakan selama enam setengah tahun.

Vile Viktoria Kuznetsova, 17, dari Rostov, Rusia, tidak menunjukkan sebarang emosi ketika hukumannya dibacakan di mahkamah.

 Viktoria Kuznetsova was jailed for six-and-a-half years for allowing her baby to starve to death

Mahkamah mendengar bahawa Kuznetsova telah merancang untuk membunuh Egor berusia sembilan bulan ketika dia memulakan pembelajarannya di kolej.

Dia mengadu bahawa kanak-kanak itu membuat dia berjaga pada waktu malam dan membuatkan dia tidak boleh keluar berpesta dengan kawan-kawan.

Selepas suaminya dipanggil untuk berkhidmat dalam tentera, Kuznetsova meletak Egor di dalam stroller, mengunci pintu dan pergi untuk bersama kawan-kawannya.

Dia kemudian menghabiskan seluruh minggu berpesta dan tinggal di asrama kolej sementara bayinya kebuluran perlahan-lahan.

 The house in Rostov, Russia, where nine-month-old Egor's emaciated body was found

Rumah di Rostov, Rusia, di mana mayat Egor bayi sembilan bulan ditemui 

Dia kembali sekali sahaja – tetapi itu pun hanya memberi air kepada anjingnya, menurut pendakwah raya kepada mahkamah.

Hakim berkata: “Penyebab kematian Egor yang berusia sembilan bulan adalah dehidrasi dan kelaparan.

“Ketika bayi itu ditemui di dalam rumah Viktoria, dia sudah mati, walaupun matanya masih terbuka luas seperti ketakutan.”

“Menurut penyiasat, bayi itu tinggal kulit dan tulang.

“Bedah siasat menunjukkan organ-organ dalaman bayi tidak berfungsi satu demi satu kerana kekurangan zat makanan dan air.”

Apabila polis tiba di bilik ibu, bayi itu sudah pun meninggal dunia dan mereput.

Polis berkata, Kuznetsova tidak menunjukkan rasa bersalah dan hanya ingin mengambil tahu apa yang akan terjadi kepadanya.

Selepas sahaja hukuman itu disebut terdapat bantahan netizen di media sosial atas hukuman yang diterimanya.

Nanar Hachatryan memberi komen: “Dia memberi makan anjingnya, tetapi bukan bayinya, saya kehilangan kata-kata. Dia perlu disterilkan.”

Seorang lagi netizen, yang dipanggil Mihail, menulis: “Enam dan setengah tahun sahaja selepas  membunuh bayinya? Adakah mereka gila?”

Menurut sumber sebelum ini apabila bayi itu hanya berusia satu bulan, Kuznetsova telah memberikannya kepada rumah anak yatim – tetapi organisasi itu mengembalikan bayi itu kepadanya ketika berusia tujuh bulan.

Suaminya yang patah hati dikatakan menuntut perceraian dari isterinya.

Untuk ibu2 muda di luar sana fikir sedalam2nya sebelum anda berkeluarga. Anak adalah kurniaan Tuhan yang cukup indah dalam rumahtangga..

Via mami hot viral

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *