Sekali pandang bayi kembar ini memang comel ..Namun semua terkejut dan menangis saat tahu ada sesuatu dengan kembar ini..

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Sekali pandang bayi kembar ini memang comel..Namun semua terkejut dan menangis saat tahu ada sesuatu dengan kembar ini..

Untuk terus menonton video yang menarik ini sila kan langsung saja scroll ke video nya di bawah..

Video ini yang memaparkan kisah bayi kembar yang bila seorang pengguna media sosial facebook memposting foto mereka menarik minat ramai netizen.

Namun semua yang melihat foto bayi kembar tersebut terharu dan menitiskan airmata ketika tahu bayi kembar yang comel tersebut ada sesuatu yang menyayat hati.

Bayi kembar tersebut ternyata menerima kasih sayang dan simpati para netizen bila mengetahui bahawa mereka sebenarnya bayi kembar yang yatim piatu.

Bayi kembar tersebut kehilangan ibu selepas beberapa jam melahirkan mereka dan kemudian kehilangan ayah selang empat hari si ibu meninggalkan mereka buat selama lamanya.

Memang nasib malang yang menimpa bayi kembar yang comel itu mengundang kesedihan para netizen semua.

Nasib bayi kembar itu agak baik bila adik kepada arwah ayah mereka yang berusaha menjaga mereka walau pun amat kekurangan dari segi ekonomi.

Lihat saja keadaan bayi kembar yang di namakan hassan dan husin tersebut yang hanya mampu di balut dengan kain sarung batik wanita untuk mengelakkan kesejukan dan berkongsi bantal yang hanya layak untuk orang dewasa.

Bayi kembar tersebut tiada pakaian kelengkapan bayi yang sempurna, hanya tidur beralaskan tikar mengkuang sahaja.

Melihat keadaan mereka membuat ramai netizen yang tak dapat menahan rasa terharu dan menitiskan airmata mereka.
Sila tonton video:

Sumber:Media Ohsem

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *